DetKallasPyssel

En blogg om hur man fördriver sin fritid genom kreation

Buzzardor!

Kategori: Övrigt

Jag är medlem i något som heter Buzzardor.
Det är fantastikskt kul!

det går ut på att de skickar ut testprodukter av allt möjligt som du ska (ibland med dina vänner) testa och bedömma om det är något att ha.

Nu senast buzzade jag en deodorant från NIVEA som jag fick i uppdrag att berätta om och ge ut små deodoranter till mina vänner. Så de senaste dagarna har jag fikat, pratat och umgåts med vänner och bekanta samtidigt som jag buzzar deodoranter!


Buzzador



Det är inte bara deodoranter utan det är allt mellan himmel och jord man får buzza, allt från damsugare, bilar, ny mat och hälsoprodukter!

Ett klart tips! Rikigt kul!


Vill du gå med och börja buzza själv följ länken
HÄR


Vill ni läsa lite mer om det innan klicka Här


Kommentarer


Kommentera inlägget här: