DetKallasPyssel

En blogg om hur man fördriver sin fritid genom kreation

Julkort

Kategori: Kort

Kände att det var dags att börja göra julkort!!!


Tyvärr kan jag inte tala om vem som komponerat stämpeln, köpte den från tradera där det inte stod beskrivning vem som har gjort den. Detta gäller både "merry Christmas" och Julgranen.

Är det någon som vet något om stämplarna så hör gärna av er!
Hade mycket gärna velat veta!


De är i varje fall stämplade med Tim holtz Distress Ink Walnut Stain.
Det röda bakgrundspappret är skuggat med Tim Holtz Distress ink Fired Brick.




Iden till "blommorna" fick jag av Det här klippet som jag fan hos denna Bloggerska, som jag rekomenderar starkt! Man finner mycket inspiration av henne och hennes blogg!
Det tackar jag mycket för!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: